26 octobre 2006

kerida :)))))


anita:andrusca americusca ratzushca ma mushca :(( :((
andrusca americusca ratzushca: da' o iubec! :)) stiti, io iubec asaaa...mai pasional. :))))))
anita: eh, rahat!!
a.a.r.: cu mac sau cu perje? sau pe batz? ati observat ca oamenii cunosc mai multe sortimente de rahat decat curente literare?
anita: eu una stiu sigur ca am observat!la cat sunt eu de inteligenta, nu putea sa-mi scape asa ceva... parerea mea ..
a.a.r.: eh, si cu tine acuma! da' sa stii ca acuma e cam depasit sa spui ca cineva injura birjareste. pe langa cate injuraturi stiu unii, vechiul birjar pare un copilas dulce :D. da' sa lasam asta: uita-te mai bine ca io scriu aiureli pe blogul tau si tu pari sa nu iti faci prea mari probleme.
anita: iar te lauzi?... de cand cu americusca ta..
a.a.r.: mdaaa...
anita: k
:)))
s-o lasam asa . kiss ya
p.s. de la a.a.r: e k. de altfel, totul incepe si se termina asa... :)
anita's ps :)) : ce romanticos... :)

Aucun commentaire: