23 novembre 2007

vreme statuta

nu in sensul ca pute, ci in sensul ca nu face valuri.
as putea sa spun ca mi-e bine
aseara mi-am cumparat turta dulce cum imi place mie, in forme de inimi, stele si colaci
bunica traieste, sunt inca in tara, cineva se gandeste la mine, sunt inca in toate capacitatile,
am totusi o stare de insuficienta, as face o dracie care sa semene cu un tel inca neimplinit in viata
din pacate si pentru ele avem o organizare.
nu sunt nici impacata cu mine si parca tot trecutul meu e asezat in rame pe peretele din dristor
macar de-ar fi asa
e vreme statuta vine iarna
incerc sa invat sa visez din nou
e o lectie pe care nici macar stanescu nu mi-o poate lega de cap de inima si de ochi
acolo unde intr-un colt ar luci pe alocuri reflectari ale Dunarii
cand stateam cu andreea si ma gandeam la viitor sau
cand stateam cu anca sau cu un anume tip al carui nume nici macar nu mi-l mai amintesc si cu care ar trebui sa ma intalnesc peste fix un an
ana vrea sa viseze
lumea vrea sa viseze
ar trebui sa fie usor
cand am trecut de bariera copilariei si nu mi-am dat seama?

Aucun commentaire: