10 janvier 2008

baga-mi-as picioarele!! :((

"Guvernul chinez le va interzice magazinelor să mai ofere clienţilor, în mod gratuit, pungi din plastic. Îngrijorarea faţă de poluarea din ultima vreme din China a împins guvernul să adopte o astfel de măsură. Va fi interzisă, de asemenea, şi producerea pungilor din plastic foarte subţiri.

În schimb, oamenii vor fi încurajaţi ca, atunci când vor merge la cumpărături, să folosească sacoşe sau coşuri reutilizabile. Poporul chinez folosea, în fiecare an, cantităţi imense de pungi din plastic. Guvernul a anunţat că magazinele care nu se vor conforma acestei reguli riscă să fie amendate drastic sau să le fie pur şi simplu confiscate bunurile. (Francisca M. Catană) " http://www.adevarul.ro/articole/china-interzice-pungile-din-plastic/337300

Ce dreq or avea cu pungile de plastic? eu am o colectie mare cat china de pungi acasa, in dulap... sa mi le dea mie, am o placere deosebita sa le strang "mojilutza". hm, de parca daca strang pungile n-o sa gaseasca chinezii altceva cu ce sa-si umple apele, eah, nu zau..

2 commentaires:

Anonyme a dit…

fata,
pungile sunt facute din polietilena, adica H2C=CH2 polimerizat, nu am cum sa scriu... si astea se extrag din pertrol... si logic ca daca ai o tona de astfel de pungi e ca si cum ai avea O TONA DE PETROL....grav...

anita a dit…

poate dar daca te gandesti la toate chestiile naspa care ne plac.. ce mai conteaza o amarata de pungulita acolo :((
de fapt, eu imi doresc extinctia planetei din galaxie iha!! (:D)