26 août 2008

pecete

am vazut azi pe blog la fontilili despre iasi. dar nu despre iasi ca inainte, o forma de suflet un fel de cum simteam si cum mancam aluninte dispre supercopou spre codrescu cu miha ori inghetata cu fetili mele, nici cum mergeam prin spatele universitatii spre facultatea de psi, pe langa cantina. nu mi-a venit in cap nici cum stateam in sala de lectura de la etajul 2 din c12 inghesuite/i ca niste soricei ori banca pe care am mazgalit pentru ro "chip de lut".
mi-au aparut in ochi un iasi cu nasteri noi, cu pagini noi. o scara de piatra pe care as putea sa ma asez cand trec prin iasi :) termopanele care nu se vopesc (prietenii stiu de ce), cel mai frumos loc de pe pamant unde voi trece sa ascult ceva scene din teatrul ludic ;)
shezi blanda, flori, ne vedem la o emiliana in macedonia ce poarta alt nume.

3 commentaires:

fonte di gioia a dit…

sed blanda si bocesc prosteste..toate poarta azi alt nume si mie imi place sa ma amagesc ca
e bine asta...

Anonyme a dit…

Eu nu am facut facultatea in Iasi, ca acu o fac, hahahaha, da si pt mie Iasiul o sa ramana oras de suflet. Si am niste amintiri super frumoase de acolo, cea mai faina e cum urcam de la rapa spre copou, pe langa bcu, cu bagaje dupa noi carca... la inscriere! Ora 6 dimineatza, nici tzipenie de om.

Promit sa revin in Iasi in viata asta! Acolo sus in Copou. Fain oras!

anita a dit…

sor'meo, nu-mi dau seama daca faci misto sau ii pi buni..
tzuc pe amandoua!