04 janvier 2009

paris







pai sa zic despre vacanta! :) foarte mumoasa, multumesc familiei mele care si-a facut prezenta in peisagiul saint denisian si care m-a sprijinit si ma sprijina in continuare!

neshte poze, ne-am plimbat si am mancat clatite cu 5 euro si hotdog de 4, in puii mei :)) mai stiti unde ati fost??
trebuie neaparat sa amintesc cite de la science et de l'industrie si teatru milhaud, unde o sa am placerea sa mai merg intr-o vineri la 21.30 sa vad ce muzica tiganeasca au.
in rest, marile puncte, mamei i-a placut tare turnul eiffel, tata si-a facut un prieten arab, emi a facut 7 giga de poze, ca sa nu mai povestesc de cele 4 brichete care au fost cele mai cautate tot sejurul. v-au placut tartele?

3 commentaires:

Anonyme a dit…

foarte frumoasa vacanta.foarte bune clatitele si tartele si briosele.totul la superlativ.nu stim daca a fost adevarat.mama

Anonyme a dit…

Paaaaaaaaaaaris!
Abia astept sa primesc DVD u cu poze, fataaaaa! In puii mei!

Anonyme a dit…

ma gindesc ca familia ta placuta franta si ca ati avut una vacanta foarte buna! Je suis ravi.