01 janvier 2011

7 lucruri pe care ma bucur ca le-am facut in 2010

Preluand iarasi ideea de la Flori, imi voi construi si eu o imagine a acestui 2010 abia trecut, cumva in ordine cronologica:

* am mai terminat un master, asa ca diploma de psiholog pe taram frantuzesc este luata si muncita. cu ocazia asta am facut o dizertatie despre romi, in franceza, de care ma bucur.

* am reusit sa ma mai descurc un an intro tara straina, vorbind o alta limba decat cea materna, fara familie. Ce-i drept, am prieteni acolo si limba nu-mi displace deloc. Parisul e frumos si strazile lui numeroase nu ma mai ametesc.

* am inceput 2 lucruri noi, care merita doua idei separate. Unul ar fi ca o am pe Emi langa mine si posibilitatea de a face tot felul de lucruri impreuna, printre care si aceea de a ne ciondani, evident.

* in septembrie si afara-n strada, povestind cu entuziast, am intalnit un tanar curajos si carismatic. In curand el va vorbi romaneste cu mine asa cum vorbesc eu frantuzeste cu el :)

* am aprofundat chestiunea romilor, teoretica si practica. si neinfluentata de politica actuala.

* am continuat cu stagiile, fapt care sper, imi va facilita drumul catre un job.

* am facut arborele genealogic al familiei mele asa ca am o imagine mai clara a celor cu care ma inrudesc, cam ce-a facut fiecare si ce s-a intamplat cu copacul...

Voila in mare. La anul imi propun sa obtin un job si sa continuu ce am inceput.
Spor si voua in noul an! Sanatate si voie buna.

2 commentaires:

fonte di gioia a dit…

felicitari, felicitari, felicitari!!!

mm a dit…

adica anul acesta , 2011.
sa iti ajute Dumnezeu in tot ce vrei sa realizezi