14 mars 2011

peripetii






Pentru ca nu am mai pus demult poze pe blog voi adauga si din urma, din iesirea in belgia, germania si olanda (3 dintro lovitura :P). Poza de sus si cea de mai jos sunt facute in aceasta incursiune. 
Urmeaza Romanica, pe care am cinstit-o cu chef si voie buna si uneori cu... odihna. Pentru ca uneori si vacanta poate incepe cu o pauza... Mai ales cand lucrezi  7 zile din 7...
Buscurestiul si Ploiestiul fiind niste metropole impresionante, am zis sa nu fiu redundanta si pusesi poze numa' de pe alte meleaguri (la bucuresti  n-am facut poze de fapt si pe cele de la ploiesti nu le am inca...)
Haha fetelor, nu va asteptati la asta, nu?? :)
N-am stat mult in Iasi, numai cateva ore. Insa am trecut sa vad fatza la cam 30. 
Iat-o:
Bojdeauca, incarcata de iarna...
Dragutul meu la cuseta, etajul extra superior, in drum spre Deva.
Personalitati marcante din lumea gimnasticii romanesti.... :P
De la inaltimile cetatii Devei:
Orasul serpuind la poalele muntelui.
Tzontzonelele
haham, v-am prins.
Sibiul cu lauda lui...
Sub streasina istoriei sibiene
2 strajeri iernatici:
Prin zapada si gradini la baza Pelesului
Minunile din Sinaia
O incursiune rapida dar bogata in culori.
Voi mai adauga poze de cum le obtin. 

A fost o vacanta frumoasa, in care am putut ajunge si la Suceava (prea ocupati pentru poze...). Evident a fost o bucurie sa revad toti oamenii dragi si sa impart asta cu Thomas. 
Intre timp, m-am reintors la viata pariziana. 
In curand se anunta schimbari de orar. 
Sper si de buzunar... 
Va pup si va imbratisez!

3 commentaires:

emi a dit…

faine poze
pooate asa iti sporesti apetitul pentru fotografii, macar din cand in cand!
la mai multe! ca zici ca se anunta, nu?

fonte di gioia a dit…

ce frumos si cat sunt de invidioasa:P!a

Ada a dit…

superb!
@ flori: ca bine zici! :)